Novinky
Jak oslovit zákazníky pomocí Googlu
Existuje řada možností, jak pomocí Google AdWords oslovit cílovou skupinu zákazníků – textové reklamy ve vyhledávání, grafické obsahové reklamy, videoreklamy na YouTube nebo reklamy v aplikacích pro mobily.
Reklamy ve vyhledávání
Když lidé budou hledat na Googlu produkty a služby, které nabízíte, zobrazí se vedle výsledků vyhledávání vaše reklamy. Zaplatíte za ně jen v případě, že na ně zákazníci kliknou a navštíví váš web nebo vám zavolají do firmy.
Pokud lidé na počítačích, tabletech nebo chytrých telefonech zadají do Googlu výrazy, které odpovídají vašim klíčovým slovům, může se vaše reklama zobrazit nad výsledky vyhledávání.
Zaplatíte jen v případě, že na ni uživatelé kliknou, aby navštívili váš web nebo vám zavolali do firmy.
Na Googlu každý den proběhnou miliony vyhledávání. Díky tomu můžete zajistit, aby si zákazníci všimli vaší značky, popřemýšleli o vaší nabídce a jednali podle toho.
Obsahová reklama
Obsahové reklamy AdWords se zobrazují na více než dvou milionech webů a ve více než 650 000 aplikací, takže je snadné s nimi oslovit potenciální zákazníky.
Obsahová síť Google prostřednictvím milionů webů, zpravodajských stránek, blogů a webových stránek Googlu (například Gmailu a YouTube) oslovuje 90 % uživatelů internetu po celém světě. Díky specializovaným možnostem cílení, výběru klíčových slov, demografických údajů a remarketingu můžete zajistit, že si zákazníci všimnou vaší značky, popřemýšlejí o vaší nabídce a budou podle toho jednat.
Video reklama
Videoreklamy se zobrazí pouze lidem, které určíte, a zaplatíte jen v případě, že je uživatelé zhlédnou. Nemusíte tedy plýtvat penězi za inzerci pro lidi, kteří o vaši firmu nemají zájem.
Videa na YouTube oslovují více lidí ve věku 18–49 let než jakákoli americká kabelová televizní stanice. Mezi více než miliardou uživatelů si snadno najdete cílové publikum podle věku, pohlaví, polohy, zájmů nebo jiných kritérií. Navíc zaplatíte pouze v případě, že je vaše reklama zaujme. Jestliže ji divák do 30 vteřin (nebo před koncem) přeskočí, neplatíte ani halíř.
